Poslala jste svého partnera na nákup, ale on přinesl pouze půlku věcí? Možná s ním nekomunikujete způsobem, kterému rozumí. S většinou mužů je nejlepší komunikovat v nekomplikovaných větách.
Nezatěžujte ho
I když si se svým protějškem ve většině věcí báječně rozumíte, nezapomínejte na to, že způsob mužského uvažování se od toho našeho ženského odlišuje. Odborníci to vysvětlují tím, že muži se od nepaměti soustředili na jedinou věc, kterou bylo v pravěku ulovení mamuta (dnes se to transformovalo do „ulovení“ co největšího množství peněz pro rodinný rozpočet), kdežto ženy sbíraly rozmanité množství různorodých plodů. Když muže pošlete do obchodu, aby koupil jednu věc, zpravidla neselže. Více věcí je lepší napsat na seznam, a to zejména takové, které muži nepovažují za důležité, jako je například kypřící prášek do pečiva. Naproti tomu rum na seznam snad ani psát nemusíte. Nezatěžujte ho větami typu, aby se podíval, jaké tam mají broskve, anebo kolik stojí okurky. On se totiž skutečně podívá, ale nic z toho nepřinese.
Přiměřené množství informací
Samozřejmě, že existují také velmi upovídaní muži, ale většina z nich ocení, když je při komunikaci nezatěžujete zbytečnými podrobnostmi. Pokud totiž muže zahlcujete přemírou informací, tak si při komunikaci s Vámi automaticky nasazuje obrané filtry, které chrání jeho mozkové závity před možným přehřátím. Řeč zpravidla berou jako prostředek k tomu, aby vyjádřili jasnou informaci. Ženy často nechtějí nic řešit, anebo něco vyřešit, ale potřebují si jen popovídat, nebo se svěřit. Jestliže se partnerovi například svěříte, že Vás bolí hlava, poradí Vám, abyste si vzala prášek. Tím Vás nechce odbýt, ale neví, co jiného by měl udělat. Raději rovnou řekněte, co si přejete. Chvíli o samotě, anebo hlazení místo sexu.
Přečtěte si také:
Foto: www.sxc.hu