Just Cavalli pro ni je nová sexy provokativní vůně značky Roberto Cavalli...
Jednoduše zábavná
Just Cavalli je víc než jen parfém. Nová svůdná vůně, vznášející se vzduchem, zajistí naprosté propojení. Představuje totiž postoj a způsob života. Just Cavalli je výrazný symbol sounáležitosti. Používání vůně Just Cavalli je rituál. Je to jednoduše chtíč, jednoduše touha, jednoduše Cavalli.
Jednoduše sama sebou
Žena milující vůni Just Cavalli se nebojí být sama sebou. Je to hravá pokušitelka, která si je jistá svou smyslností, proto ráda dráždí a provokuje. Užívá si flirtování, ale chce být i sváděna. Je odvážná a baví ji vzrušení z lovu.
Jednoduše chtivá
Vůni Just Cavalli stvořili parfuméři Nathalie Lorson a Fabrice Pellegrin ze společnosti Firmenich. Svěží a intenzivní květinová kompozice z neroli, esenciálního oleje extrahovaného z květů pomerančovníku a ze vzácné tahitské tiaré obohacena o palisandrové dřevo dodávají vůni přitažlivost a vznešenost.
Jednoduše se dotknout
Flakon je vyroben z růžového skla a zlatého kovu a byl navržen tak, aby představoval ženskost a smyslnost. Růžový prsten kolem hrdla připomíná svým vzorem kůži krajty, což naznačuje, že každá žena má v sobě skrytý zvířecí instinkt. Vrchol uzávěru je označen symbolem kousnutí Just Cavalli. Krabička se šupinatou strukturou dokonale doplňuje poutavý flakon. Vzhled krabičky je navíc umocněn zlatou metalickou horní částí a měkkým povrchem na dotek.
Tajemství reklamní kampaně
Vycházející mladá modelka Georgia May Jagger se stala tváří nové vůně Just Cavalli. Dcera Micka Jaggera se objevuje v reklamní kampani, která představuje smyslnost a hravost této nové vůně. Fotografie pořídil známý módní fotograf Mario Sorrenti a televizní kampaň režíroval švédský režisér Jonas Akerlund, který spolupracoval například s Madonnou, Lady Gaga, U2 nebo The Rolling Stones. Vzájemné a především vášnivé lovení mezi dvěma milenci, kteří jsou označeni kousnutím Just Cavalli, tak to je provokativní televizní spot pro vůni Just Cavalli.